For tretten år siden kom Norges mest markante musikalske fettere sammen for å lage Øynene lukket. En popklassiker som handlet om å mane frem den deilige, dårlige stemningen. Den leder alltid til allsang på konserter.
Tretten år senere er Lars Vaular og Sondre Lerche endelig tilbake med en oppfølger til deres platinahit fra 2012.
Ler meg ihjel handler om evnen til å le av seg selv i disse dager. Sangen er produsert av Vetle Junker.
Ifølge presseskriver er den "like egnet for morgenstund i barnehagen som skumringstimen på klubben, Ler meg ihjel er både bløt og hard, teit og tøff. Og en påminner om at når Lars og Sondre først kommer sammen, sånn ca. hvert trettende år, så oppstår noe mer enn bare summen av to random fettere i showbiz."
Døm selv:
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










