Publikum er lovet en framføring av KLF-hiten 3AM Eternal men versjonen som kommer er totalt ugjenkjennelig fra originalen. Versjonen som framføres er en punkrocktechnonoise-utgave som setter publikum totalt ut. Det hele ender med at Drummond, med sigar i munnviken, fyrer løs på publikum med et maskingevær, fylt med falske kuler.
Idet bandet går av scenen sier en stemme: "Ladies and gentleman. The KLF has now left the music industry." Senere på kvelden dumpet bandet en død sau utenfor en av etter-festene. Og tre måneder senere var hele katalogen deres borte og ikke mulig å kjøpe, ennet enn i brukthandler
To år senere brente bandet en million pund av de de hadde tjent på musikken, og filmet det som et kunstprosjekt.
Og penger må det ha blitt, for mellom 1987 og 1992 hadde de gitt ut hit etter hit i England, for det meste under navnet The KLF, men også under artistnavn som The Timelords, The Jams, K foundation m/flere.
Ved hjelp av låten Doctorin' the Tardis, hvor de mikset tittelmusikken fra tv-serien Doctor Who med Block Buster! av Sweet og Gary Glitters Rock and Roll (Part Two) fikk de sin første nummer én i England i 1988. De ga da ut boken The Manual hvor de forklarte hvordan man fikk en nummer én hit.
I årene som fulgte kom hit-singlene på løpende bånd. For de som vokste opp på tidlig 90-tall vil nok låter som What Time is Love, 3AM Eternal, Last Train to Trancentral og Justified & Ancient (sistnevnte med den da glemte countryheltinnen Tammy Wynette) få fram gode minner.
Da strømmetjenester som Spotify begynte å dukke opp håpet mange på at The KLF i hvert fall kunne dele musikken sin der. Men nei. I 2018 hadde Billboard dem på en liste over de største artistene som enda ikke hadde lagt ut musikken sin på Spotify.
Men nå har ting begynt å skje. 1. januar ble samlealbumet Solid Stage Logik-1 lagt ut på strømmetjenester, som Spotify, og den inneholder alle de største hit-ene til duoen. Inkludert versjonen av 3AM Eternal som de forlot musikkbransjen med. Albumet skal i følge YouTube-profilen til bandet være den første av fem planlagte samlinger, som skal dekke utgivelser fra alle alle duoens ulike prosjekter. De la ut følgende melding:
"KLF have appropriated the work done between 1 January 1987 and 31 December 1991 by The Justified Ancients of Mu Mu, The Timelords [and] The KLF. This appropriation was in order to tell a story in five chapters using the medium of streaming. The name of the story is Samplecity Thru Transcentral."
Det har også dukket opp plakater i London som omtaler The KLF og dette stuntet (se hovedbildet i artikkelen). Og nyttårsaften postet Cautys kjæreste dette bildet:
Det er ikke kjent når de neste utgivelsene vil dukke opp på strømmetjenestene. Men her kan man antagelig begynne å glede seg.